Celem kursu jest zdobycie wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Z kursu dowiesz się między innymi na temat pozycjonowania stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, działaniem reklam w wyszukiwarkach oraz zdobędziesz wiedzę na temat śledzenia ruchu i zachowań użytkowników w witrynie internetowej.

Z tego szkolenia dowiesz się:
1. Jakie są mechanizmy optymalizacji i pozycjonowana stron www w wyszukiwarkach
2. W jakich technologiach projektuje się strony
3. Jak działają wyszukiwarki internetowe
4. Jakie typy reklam są dostępne w Internecie
5. Jak analizować statystyki odwiedzin na swojej stronie

Szkolenie składa się z czterech modułów:
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego (26 stron)
2. pozycjonowanie stron internetowych pod kątem wyszukiwarek (50 stron)
3. Reklama w wyszukiwarkach (28 stron)
4. Śledzenie ruchu i zachować użytkowników w witrynie (15 stron)

Poradnik polecamy osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, ale również bardziej zaawansowanym użytkownikom, gdyż wiedzy nigdy za wiele.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kursu

PEŁNY KURS