Z najnowszych wyników Komisji Europejskiej dotyczącej sytuacji konsumentów w UE, wynika, że coraz częściej dokonujemy zakupów przez internet. Dlatego w tej części kursu skupimy się na podstawach e-handlu.

E-handel (ang. e-commerce), czyli handel elektroniczny, opiera się na zakupie i sprzedaży produktów lub usług za pomocą urządzeń elektronicznych. Najczęściej tego rodzaju transakcje handlowe realizuje się przy wykorzystaniu sklepów internetowych, których w Polsce jest już grubo ponad 20 tys.

Kurs zawiera aż 193 stron + screeny (zrzuty ekranu), które krok po kroku wprowadzą Cię w świat e-biznesu. Wszystko zostało bardzo dokładnie wytłumaczone, dzięki czemu nawet osoby mało zaawansowane technicznie sobie poradzą.

 

Z kursu dowiesz się między innymi:

1. Poznanie podstaw wprowadzenia e-handlu na rynek internetowy

2. Poznanie podstawowych pojęć i przedmiotów e-handlu

3. Wprowadzenie w tematykę e-commerce

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kursu

PEŁNY KURS